Actualitate Știri

Decontarea cheltuielilor cu hrana cetățenilor proveniți din zona conflictului armat din Ucraina

image_printPrinteaza

Informații privind decontarea cheltuielilor cu hrana cetățenilor proveniți din zona conflictului armat din Ucraina, găzduiți de persoane fizice.

În baza Hotărârii Guvernului României Nr. 336 din 11 martie 2022 privind stabilirea mecanismului de decontare din bugetul inspectoratelor județene pentru situații de urgență a cheltuielilor cu hrana cetățenilor străini sau apatrizilor aflați în situații deosebite, proveniți din zona conflictului armat din Ucraina, găzduiți de persoane fizice, potrivit Art. 1 „persoanele fizice care găzduiesc cetățeni străini sau apatrizi aflați in situații deosebite, proveniți din zona conflictului armat din Ucraina, beneficiază de decontarea cheltuielilor cu hrana prevăzute la art. 1 alin. 10 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 15/2022 privind acordarea de sprijin și asistență umanitară de către statul român cetățenilor străini sau apatrizilor aflați în situații deosebite, proveniți din zona conflictului armat din Ucraina”

Conform Art.2 a Hotărârii Guvernului României nr. 336 /11.03.2022, pentru a beneficia de decontarea cheltuielilor cu hrana, persoanele fizice depun în primele 3 zile lucrătoare ale fiecărei luni pentru luna precedentă, la autoritățile administrației publice locale ale unităților administrativ-teritoriale pe raza cărora se află locuința în care sunt găzduite persoanele refugiate, următoarele:
– o cerere în care precizează numărul persoanelor găzduite, numele și prenumele acestora, localitățile din care aceștia declară că provin și intervalul de timp pentru care solicită decontarea cheltuielilor cu hrana;
– o declarație pe propria răspundere cu privire la realitatea informațiilor cuprinse în cerere;
– copia actului de identitate al solicitantului și documente care atestă dreptul de folosință asupra locuinței în care sunt găzduite persoanele prevazute la art. 1.

(a) Cererea se depune de către o singură persoană pentru aceeași locuință;
(b) Cererile depuse după termenul prevăzut în HG se soluționează în luna următoare;
(c) În cerere solicitantul precizează dacă optează pentru încasarea sumelor în numerar sau prin virament bancar;

Pentru Municipiul Sighetu Marmației cererile însoțite de documentele menționate în Hotărâre se depun la Registratura Primăriei Sighetu Marmației, Camera 9.

Pentru informații suplimentare Primăria Sighetu Marmației pune la dispoziția persoanelor interesate următoarele numere de telefon:
Tel. 0262312964
Tel. 0748197771

Comunicat de presă – Primăria Sighetu Marmației

oferta-wise

Adaugă comentariu

Click aici pentru a comenta

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

oferta-wise